Fallskärm

Vid sjutiden igår så gick jag hem till Stina för att snacka lite skit. Hon berättade då om sina 10 veckor i Australien, Nya Zeeland och Thailand! När Henke hämtade upp mig (några presenter och en fallskärmsfilm senare), så gick vi hem till mig i mörkret. När vi hade kommit innanför dörrarna så hamnade vi i vardagsrummet framför teven, lite Scrubs i dvd:n och en sax i handen och vips så var Henkes kalufs borta!

Idag blev det några timmars arbete följt av en sväng på H&M och lite sol i ansiktet på en bänk i stan, mums. Nu har jag precis ätit middag med syster nr 2 och ska snart iväg till Henke. Kan ni fatta att det fortfarande är ljust ute? Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0