Beachparty

Satt precis och funderade över en inbjudan jag fick på facebook igår; ett beachparty på Svartestrand med den gamla klassen. Det konstiga är att vår klass aldrig var riktigt tajt, men de få gångerna vi hade klassfest så spårade det alltid ur totalt! Folk visade upp sina mest sjuka sidor, men när man sen kom tillbaka till skolan så var det som om det aldrig hade hänt. Haha!

Idag har jag jobbat hela dagen och känner mig ganska utmattad faktiskt, kommer att sova som en stock inatt! Kungen fyller ju år på torsdag.. Matilda trodde att det var därför man firade valborg, men hon ju är ett pucko. Valborg på torsdag alltså, man kanske får ta en sväng till systembolaget ändå. Denna ska spelas friskt och på högsta volum tills någon säger stopp, sen ska den spelas igen! Svennebana-aaaauun.



Har ni förresten lagt märke till att jag har lagt till en ny kategori? Den heter Youtube-klipp och där kan ni hitta alla youtube-klipp som jag har publicerat här i bloggen, enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0