Att montera en grill

Sov länge idag.. eller ja, till tio. Det kändes länge i alla fall! Efter frukosten begav vi oss (Linn, Daniel, William & jag) till Bjäresjö, där min pappa bor. Vi möttes av två glada hundar följda av Hanne, Tomas och papi himself. Jag satte mig ner för att montera ihop en grill och bestämde mig för att klara av det helt själv, utan hjälp alltså.. det varade i ungefär fem minuter. När grillen var färdig-monterad så lades köttet på och jag lekte med hundarna så länge. Helt plötsligt dök Stina, Ted och Henke upp från ingenstans och stannade en stund innan vi skulle äta. Jag visade då Svennebanan på youtube och förväntade mig stående ovationer men fick typ ingen respons alls! Är det bara jag och Matilda som tycker att den är bra eller? Haha. Tillslut var det i alla fall dags att äta så Stina, Ted och Henke försvann. Maten var god och solen brände i ryggen. En stund senare åkte vi hem igen och nu skulle jag kunna äta en omgång till, hm. Måndag imorgon, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0