Ändrade planer

Det blev inget Öja igår. Men det blev vin, prat, lek och skratt så jag är nöjd ändå! Matilda kom hit lite senare än väntat och jag underhöll mig med Robinson under tiden. När vi var klara hemma hos mig så gick vi vidare till Ismael för att lämna en väska och sen bar det av till Henke. Hos Henke så invigde vi "Jag har aldrig"-kortleken från Lagerhaus och avslöjade några pinsamma hemligheter på vägen till en trevlig dimma. Vid halv ett så lämnade Matilda oss och när killarna satte sig framför datorerna så gav jag dem stylingtips till sina World of Warcraft-gubbar, mm jag vet.. sjukt. Men det sjukaste var ändå att de faktiskt lyssnade på mig! Haha.
Någon timme efter att jag hade vaknat så ringde jobbet och ville att jag skulle hoppa in, men tajmingen var inte den bästa för min del så det blev ingenting med det. Synd, för jag behöver pengarna!
Nu ska jag snart äta och sen blir det nog ett besök hos Stina. Puss på er!


Matilda & jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0