Rambo

Såg senaste (sista?) Rambofilmen med Henke igår. Jag var inte precis taggad men blev faktiskt positivt överraskad! Har aldrig sett en Rambofilm innan så jag har ju inget att jämföra med.. men enligt mig så var den bra, blodig men bra.

Idag tog jag en runda på stan för att byta en tröja på MQ som var för liten. Gick samtidigt förbi Bokia och köpte "Att älska som en porrstjärna".. boken om Jenna Jameson. Ser fram emot att läsa den, för vilka tankar snurrar runt i en porrstjärnas huvud egentligen?
Matilda har precis varit här, myyyyys. Hon kommer snart igen och då ska vi se "Material Girls" med Hilary Duff och hennes syster.
Rambo igår, Material Girls idag.. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0